Friday 15 June 2012

Pisanie Opisy produktów: 3 największe błędy webmasterzy

W tym artykule znajdują się trzy największe błędy ze stronami opis produktu, które prowadzą webmasterów od osiągnięcia maksymalnej sprzedaży swoich produktów. strona Opis produktu odgrywa szczególną rolę. Jest to strona, na której w większości przypadków ostatecznej decyzji o zakupie. Trzy największe błędy webmasterów sprzedaży produktów online zrobić z ich opisami produktów: Kłucie z suchym, opis stanu faktycznego, wyłącznie, nie pisze w języku, który mówi grupy docelowej, a nie angażowanie czytelnika w pełni.

Błąd # 1: Kłucie z suchym, opis stanu faktycznego produktu. Nie ma nic złego z podaniem faktów. Mają one miejsce na stronie produktu. Jednak fakty powinny być tam na celu. Celem jest odwołanie się do racjonalnego umysłu i umieścić ją na łatwość podczas sprawdzania faktów. Ale musisz zrobić więcej faktów w opisie. Może odwołać się do emocjonalny umysł i po prostu opisać entuzjazm jednego lub kilku określonych faktów lub cech produktu? To będzie odwoływać się do jego emocji i umysłu uczynić produkt bardziej zachęcająco. Bądź entuzjastyczny o swoich doświadczeniach z produktu, i mówić nie tylko o produkt, ale również o środowisko naturalne jest używany w Paint szerszy obraz.

Błąd 2: Nie piśmie w języku grupy docelowej mówi. Trudno osoby kupić przez stronę internetową, że znajduje się język pełen błędów gramatycznych i pełen niezwykłych zwrotów lub wykorzystanie nie stosuję wskazujące obcego pisarza. Wydaje się, że duży wyłączyć. Podczas pisania, mają czytnik cel na uwadze. Jeśli jesteś atrakcyjna na rynku high-end, niech piśmie odpowiednio dumny. Jeśli piszesz do zwykłego Joe, nie bój się użyć bezpośrednio na język punkt, bez przesady, czy przymiotniki poetyckiej. Nie potrzeba do tego. Pisanie w języku, który rozumie, typowy czytelnik będzie budować zaufanie i zrobić to co piszesz wydaje się bardziej realne.

Błąd 3: nie w pełni angażują czytelnika: Jeśli piszesz w języku zrozumiałym i zwięzły, zaprezentować swój produkt faktycznie jeszcze entuzjastycznie, dodając swoje indywidualne podejście, jesteś prawie tam. Ale trzeba jeszcze w pełni zaangażować czytelnika. będzie to osiągnąć, że rozmawiają o sposobach czytelnik może wchodzić w interakcję z produktem, i korzystania z produktu, aby uzyskać pełne korzyści. To jest prawdziwe korzyści, opartych na piśmie. Jeśli uda się pozwala czytelnikowi wyobrazić sobie interakcję z produktem, szansa na ich chcąc zachować ideę w pełni korzyści i ryzyko ich uderzenia przycisk Kup znacznie wzrośnie.

Więc teraz już wiesz, co w pierwszej trójce błędy webmasterów stron internetowych opartych na produktach marki. Czy winni złożenia jednego lub więcej z tych błędów? Jeśli tak, teraz jest czas, aby przejść nad opisy produktów i uczynić je bardziej do punktu, w języku, prosty i zwięzły, z entuzjazmem. Upewnij się, zaprosić czytelnika do współdziałania z produktem i wyobrażają sobie, otrzymania pełnej korzyści. Ściągnij nowe opisy produktów i zobacz jak dużo lepiej wykonuje swoją nową stronę internetową.

Jason jest pisanie artykułów marketingu internetowego na sześć miesięcy. Nie tylko tego autora Specjalizujemy się w marketingu internetowego i komputerów, można również sprawdzić na stronie internetowej jego ostatni nocny budzik w którym dokonano jego ulubionym Sonic budzik z Najprostszym sposobem na jawie ciebie.

No comments:

Post a Comment