Friday 18 November 2011

Zrozumienie tego, co sieci Link jest, jego SEO i Page Rank wpływu

Na poziomie makroekonomicznym, istnieją trzy czynniki, które swoją sieć powiązań będą miały wpływ na odniesieniu do pozycji strony, co jest istotne zrozumieć o nich.

1. Liczba zewnętrznych linków

Ilość linków zewnętrznych do strony, zasugerować Google, że strona zawiera wartościowe treści. Przecież jeżeli zewnętrznego źródła nie miała czasu na link do strony musi być powodu. Jednakże, ponieważ możliwe jest dość łatwo do syntezy hugeamounts łączy analizę ilości jest tylko niewielka część oceny Google.

2. Autorytet Linki zewnętrzne

Zasadniczo kiedy inny linki witryny do strony przenosi niektórych jej organ do strony to linkami do. Jeśli strona z page rank 0 (zero) linki do jednej ze stron, czynniki Google zero do tej części jej obliczania. Choć dokładne algorytm Google jest dobrze strzeżoną tajemnicą, to wiadomo, że ważne jest, aby pamiętać, że Page Rank nie jest w skali liniowej. tj. page rank pięciu, nie tylko mają pięć razy więcej władzy niż strony z rangi jednego. Łączna liczba wynikach wyszukiwania również jako mnożnik. Tak więc w przypadku całkowitego tysiące wyników wyszukiwania, po prostu mówiąc, strona z rankingiem pięciu będzie miała co najmniej 80% wyższy autorytet niż strony z rangi jednego. Nie obejmuje to wszystkie inne czynniki (znane i nieznane) są wliczone w Google obliczeń.

Link z wyższym rankingu witryn szersze uprawnienia, aby akcje i tego organu co przyczyni się PR strony jest link do.

3. Anchor tekst

Anchor tekst jest używany do ustalenia rzeczywistego przedmiot zawartość i jak to istotne. Jeśli fraza Guaranteed Search Engine Optimization, Guaranteed SEO lub podobnych zwrotów są używana jako tekst za którym wszystkie linków zewnętrznych umieszcza Google uznaje tę i rozumie, że przeznaczenia gdzie link idzie do jest około lub związane Guaranteed Search Engine Optimization, Guaranteed SEO.

Widzę tak wielu ludzi spada ich powiązań w forach i jak blog komentarze, niezależnie od tematyki strony i ich własne witryny. Jeśli musisz wybrać jeden z tyłu łączenie zadań należy skoncentrować się w celu zwiększenia PR, zaczyna się pkt 2, i spróbuj w miarę możliwości korzystać przyzwoity tekst kotwicy. Po drodze z większą objętość tych jakość "mocno zakotwiczone" linki z powrotem działa cuda na page rank.

Pozostawienie swoich konkurentów w kurzu za pomocą sprawdzonych powrotem strategii budowania link wejdź na naszą stronę o których mowa poniżej.

Richard Baldock skupia się na przyspieszoną sukces online małych przedsiębiorstw poprzez zapewnienie porady, narzędzia i zasoby do skutecznego, gwarantowane strategii optymalizacji wyszukiwarek.

No comments:

Post a Comment