Wednesday 16 November 2011

Chiński Pay Per Click - Jak wybrać idealnego partnera

Jeśli planujemy rozszerzyć się obecności w Internecie do chińskiego rynku, prowadzenie kampanii chińskich zapłacić za kliknięcie jest doskonałym sposobem, aby zacząć. W zapłacić za kliknięcie możesz szybko nauczyć ruchu i uzyskać cenne informacje na temat wydajności i potencjału rentowności witryny. Jeśli już z powodzeniem w języku angielskim pay per click, nie ma powodu nie można zrobić to samo w Chinach. Oczywiście, może to być skomplikowane, zwłaszcza dla kogoś, że nie czyta Chiński. Z porad i niżej będziesz o wiele lepiej przygotowany do nurkowania w chińskim zapłacić za kampanię kliknij przycisk OK.

Podstawy zapłacić za kliknięcie są takie same w języku angielskim i chińskim. W obu przypadkach wymaga badania słów kluczowych, optymalizacji strony docelowej, bieżącej analizy, itp. Główne różnice językowe, kulturowe i warunki rynkowe. Jeśli nie czytać po chińsku lub doświadczenia z biznesu i marketingu internetowego w Chinach, masz dwie możliwości. Po pierwsze, aby dowiedzieć się wszystkiego. Drugi to partner się z kimś kto wie jak robić interesy w Chinach, rynku chińskich użytkowników Internetu i, oczywiście, mogą czytać i pisać chińskim. Ponieważ chińskie nauczania zajmie nieco za długi, reszta tego artykułu skupia się na porady dotyczące wyboru partnera chińskiego zapłacić za kliknięcie.

Najlepiej, chiński zapłacić za kampanię kliknij, inne języka chińskiego marketingu internetowego oraz stworzenie strony internetowej firmy chińskie powinny być postrzegane jako całość - a nie jako oddzielne elementy, które należy outsourcingu dla różnych osób. Idealny chiński kampanii marketingowej nie "tłumaczone" z angielskiego, ale stworzony od podstaw i zarządzana w sposób ciągły. Jest to ogromne znaczenie, aby wybrać chińskiego partnera gospodarczego, który rozumie to.

Wyobraź sobie, że sprzedaż stale słynnego wzory. Można by ktoś przetłumaczyć stron internetowych i zapłacić za reklamy o wzory kliknij i że może pracować. Ale tworzenie całego przekazu marketingowego od podstaw daje o wiele większe prawdopodobieństwo sukcesu. Co jeśli istnieje wiele słów jako po chińsku? Doświadczony manager chińskich zapłacić za kliknąć zrobi odpowiednie badania słów kluczowych, aby wybrać odpowiedni termin, a może wybrać do tworzenia wielu reklam i / lub strony docelowe do ustalenia, co działa najlepiej. Co zrobić, jeśli marży zysku za niebieskie wzory są wysokie w kraju, ale niskie w Chinach? Co zrobić, jeśli nie ma nikogo sprzedaży fioletowy wzory w Chinach?

Właściwe badania konkurencyjności może ujawnić wyjątkowe możliwości w Chinach - jest to często w przypadku zagranicznych marek. Głównym celem witryny i płacić za kampanię kliknij mogą być dostosowane do produktów, które będzie najbardziej dochodowych w Chinach. Co zrobić, jeśli konkurencja dla niektórych kluczowych różni się w Chinach? Dobry menedżer zapłacić za kliknięcie może być w stanie znaleźć mniej konkurencyjne słowa kluczowe i nisze zwiększyć zwrot z inwestycji. Co zrobić, gdy chińscy użytkownicy mają różne problemy? Dobry partner powinien być w stanie przewidzieć te obawy i zawierać odpowiednie informacje dostosowane do chińskich użytkowników. To tylko kilka przykładów obszarów, w których unikalny zapłacić za kampanię marketingową kliknij dostosowane do chińskich użytkowników Internetu jest bardziej na kampanię, która jest po prostu kopia angielskiego kampanii.

W centrum swojego chińskiego partnera do obrotu powinno być na stworzenie całkowicie nowej chińskiej obecności w firmie. Skuteczne części angielskiego obrotu należy traktować jako punkt odniesienia. Dostarcza cennych informacji, które można wykorzystać jako punkt wyjścia dla chińskich działań marketingowych. To jest klucz, aby uzyskać zrozumienie swojego chińskiego partnera filozofii marketingu oraz strategii ich planowanych dla Twojej firmy.

Na koniec uwaga, pamiętaj, aby użyć tej samej zdrowy rozsądek w wyborze partnera, że ​​będzie wszędzie. Dyskusja do więcej niż jednego potencjalnego partnera, należy wybrać kogoś, komu ufasz, upewnij się, że są w stanie komunikować się z nimi bardzo dobrze. Komunikacja może być oczywiście trudne, zwłaszcza z typową chińską nawyk kulturalnego mówiąc tak, rozumiem, nawet jeśli nie, ale to temat na cały artykuł innych.

No comments:

Post a Comment