Thursday 17 November 2011

Podczas spowolnienia gospodarczego są dyskontowe Losing Edge do swoich domów towarowych

Stojąc przed wyzwaniem spowolnienia gospodarczego, jest off-cena sprzedawcy tracą status dominującej do domów towarowych w wartości rynkowej cenie?

Stoją z dysku okresie gospodarki hurtowych dostawców i detalistów rozważają o zmianę ich strategii pozyskiwania produktów w rynku, by przetrwać trudne czasy.

Statystyka sprzedaży detalicznej prądu przedstawiono, że w zeszłym roku, załamanie gospodarcze miało wielki wpływ na wielu kategoriach rynku, z całkowitej wielkości sprzedaży detalicznej w dół między 5-8%. Ale statystyka to tylko ogólne liczby. Najbardziej oczywistym krople odnotowano w branży odzieżowej na rynku, ze do 21% spadek w ujęciu ogólnym.

Zmniejszającym się udziałem w rynku, oznacza, że ​​walka między zarówno hurtowych biegaczy biznesowej i handlowej właścicieli sklepów staje się jeszcze gorzkie. Coraz więcej domów towarowych są teraz zapewnienie różnorodności promocje rzeczy do kupujących, z pewnością zła wiadomość dla dyskontów.

Ale czy to oznacza że dyskonty będą zamykać swoje sklepy? Jako zdyskontowaną zakupie towarów jest szybki rozprzestrzenia się na całym rynku, jak może dyskontowe przejść przez trudny okres?

Po pierwsze, sklepy dyskontowe powinny zdawać sobie sprawę że nie wesoło danych jest tylko średnia. Najbardziej oczywistym spadek wielkości sprzedaży można znaleźć na luksusowe domy towarowe. Sieci sklepów dyskontowych, takich jak firmy TJX są nadal spodziewa się stałego wzrostu sprzedaży. Nie wszyscy sprzedawcy detaliczni musieli zmierzyć się ze sprzedaży spada.

Widząc blasku perspektywa, dyskontowe jeszcze zrozumieć pewne zasady.

Kluczowe zasady mamy zamiar dać to samo starego, który został podniesiony w kółko. W rzeczywistości, nie każdy właściciel sklepu wykonał je.

Do pomyślnego osiągnięcia korzyści z handlu detalicznego, sprzedawcy muszą zrozumieć, że oprócz dostarczania wartości cennych przedmiotów należy również bardzo znane z popularnych produktów na rynku, jak również dawać dobre usługi dla kupujących. Właściwe usługodawcy, czy w czasie gospodarczej czasach dobrobytu lub okresy spowolnienia, posiada bliskie kontakty z kupujących. Można dokonać korzystać z wielu kanałów do utrzymania związków, takich jak uzyskanie informacji kontaktowych klientów i pozwolić im poznać nowe rzeczy w swoim sklepie, który oferuje specyficzną grupę odbiorców spersonalizowanego o trudnych do uzyskania towarów, takich jak ponad wielkości przedmiotów.

Sourcing z prawej rynkach hurtowych może przyczyniać się do zmniejszenia kosztów z zyskiem. Znajdź oryginalne elementy.

No comments:

Post a Comment