Wednesday 28 March 2012

Odbudować Mustang

Odbudować Dodaj Mustang 302 i 100 KM; Kiedy Mustang 302 silnika staje się trochę zmęczony, to czas na proste odbudować. Niniejszy artykuł będzie stanowić podstawowe informacje dla nowicjuszy, byś mógł rozwijać podstawową wiedzę na temat zakresu projektu. Wystarczy kilka zmian, nowe pierścienie i łożyska, i kilka bolt-on aktualizacji, można dodać prosty i tani +50 KM na 100 KM.

Krok 1 - Wyjąć aparat z obudowy., Jeden z najważniejszych kroków w odbudowie jest organizacja. Po wyjąć silnik z samochodu, znajdziesz, że masz wielki stos i nakrętek i uchwytów do czynienia. Może to być kilka tygodni przed ponowną silnika. W tym czasie, można zapomnieć, gdy wszystkie kawałki należą. Najprościej jest do grupy sprzętu przez części i umieścić je w kartoniki lub plastikowych pojemników i etykiety każdego pojemnika. Można nawet przystawki kilka zdjęć, które pomogą Ci przypomnieć położenie każdego elementu.

Krok 2 - Demontaż 302 Mustang małych blokowych; Po raz kolejny organizacji jest kluczem. Przy silniku na stoisku silnika, pokrywa portów dolotowych i wylotowych i ciśnienia umyć cały zespół. Będziesz mi podziękować później. Podczas demontażu silnika, zachować wszystkie części w jednej grupie. Mecz oznaczyć czapki pręt i korbowody, numerując je jeden do osiem. Cover śruby pręta ochronną z gumowa tak nie strzeli ściany cylinder.

Krok nr 3 - Inspekcji Jeśli na ograniczony budżet i konieczność utrzymania kosztów w dół, można utrzymać czas nosił, udaru mózgu i wielkości łożyska. Jeśli to jest plan, trzeba sprawdzić każdy element na zużycie i uszkodzenia, w tym mikroskopijne pęknięcia.

Krok 4 - Block Prep; Usuń cam łożyska i świece zamrażać. Dokładnie wyczyścić blok, doskonalić ścianach cylindra, i wymienić łożyska cam i wtyczki zamrażać. Lepszym rozwiązaniem jest tu zaoszczędzić trochę gotówki i wysłać bloku profesjonalny sklep maszyny. Mogą one otwór bloku dodanie 0,030 do cylindra o średnicy i maszyny pokładzie bloku świadczenia płaskiej powierzchni na szefów krycia i niewielki wzrost kompresji. Oba etapy obróbki zapewni trochę zwiększyć w HP, jak również.

Krok nr 5 - obracający Zgromadzenia Bolt-on HP; Najprostszym rozwiązaniem jest zakup gotowych pójść zespół obrotowy z Summit Racing lub innym sklepie prędkości. Zakup wysokiej jakości, lekki zespół obrotowy. Im jaśniejszy częściach, szybszy silnik wejdzie aż do pełnego obr / min. Kształt tłoków może znacząco podnieść HP poprzez zwiększenie kompresji. Plik pasowały do ​​pierścieni tłokowych do zapewnienia maksymalnej kompresji lub zakupu zero różnicy pierścienie zachodzą na siebie.

Podczas montażu zespół obrotowy, konieczne jest, że części są czyste, prawidłowo lubed i odpowiednio zamontowane i że moment obrotowy śruby do każdego producenta. caps łożyska głównego musi być momentem o 80 stóp funtów. Pamiętaj, aby sprawdzić endplay wał korbowy o potwierdzenie jest między 0,004 i 0,008.

Krok 6 - Wybór wałka rozrządu, wałek rozrządu Wybór może być trudne zadanie. Każdy profil ma cechy charakterystyczne. Zostaw go do ekspertów; powiedzieć rozrządu producenta, co zamierzają zrobić z samochodem wyścigu, napęd go do pracy, a co obr. / min zakres będzie uruchomiony w. Wszystkie te czynniki są kwestie przy wyborze właściwego cam do sytuacji. Dla szybkie, tanie odbudować, należy dodać co najmniej 0.100 do skoku zaworu vs cam czas po prostu usunąć. Wzrost podnoszenia pozwala więcej powietrza do komory spalania dla dodał HP.

Przed zainstalowaniem nowej cam, MUSISZ warstwę płatów cam, podnośniki i łożyska z Smar specjalny wałek. Rozwój cam czas o kilka stopni obniży moc i moment obrotowy w paśmie wzrost. Zawory cam podniesie moc-band i wzrost HP.

Krok 7 - Bolt-on HP: szefów, zawory i spożyciem., Znowu, to najtańszym rozwiązaniem jest gotowy do bolt-on Zestaw głowy. Można kupić głowy całkowicie zmontowane z zaworami i sprężyny zaworowe. Upewnij się, że mecz sprężyny zaworowe do wałka rozrządu, który wybrałeś. Wybierz głowę mniejsze komory spalania do zwiększenia w kompresji i HP.

Na wysokich obrotach i wysokiego podnoszenia kamery, zainstaluj pas stadną niezawodność, a także niewielki zysk w HP, eliminując flex w study.

Krok 8 - Fire It Up; Po zainstalowaniu 302 z powrotem do Mustang, konieczne jest, aby przestrzegać odpowiedniej procedura docierania.

- Prime pompę olejową, - Ustawianie czasu; - Obroty silnika przy 3000 obr / min przez 20 minut, - zawór Sprawdzaj rzęs po rozpadzie w okresie

Niezastosowanie się do właściwego włamanie procedura może doprowadzić do szybkiego zużycia wałka rozrządu i podnośniki. Jeśli nie uda się ustawić czas, wynik może być katastrofalny brak nowego Power Mustang-roślinnych.

Gratulacje, chodźmy wyścigów! Po prostu dodaje się 100 HP i 100,000 mil do życia wasze Mustang 302.

No comments:

Post a Comment