Friday 16 March 2012

Konkurs dla wyszukiwania i reklamy Udziały w rynku dostaje trudniejsze

Konkurencji wśród trzech największych wyszukiwarek staje się coraz trudniejsze. Bing daje silną konkurencję dla Google i Yahoo pod względem udziału w wyszukiwania oraz reklamy. Według comScore, Bing wykazały większy wzrost niż Google i Yahoo w stosunku procentowym udziałów w rynku wyszukiwarek i liczby wyszukiwań w listopadzie. Jednak Google pozostał na czołowej pozycji pod względem ogólnego udziału w rynku wyszukiwania, reklamy w sieci wyszukiwania ROI i click-through-rate.

Google i Yahoo Bing wzrosła natomiast spadła, Google i Bing poprawy ich udział nieznacznie wyszukiwania w 09 listopada w porównaniu do października. witryn Google poprawił się o 0.2% i 0.4% Bing zdobyte porównaniu z poprzednim miesiącu, podczas gdy Yahoo pokazał kropla 0.5%. Google stanowiły 9500000000 slearches o 1% w październiku, aw witrynach Yahoo spadły o 1%. Bing witryn wzrosła o 5% zdrowych osiągając 1,5 miliardów wyszukiwań. Ogólnie rzecz biorąc, Amerykanie prowadzone 14400000000 wyszukiwania w listopadzie o 1% wzrost od października.

Google jest najbardziej skuteczny w Ad Search ROI; raport Efficient Frontier mówi, że Google jest najbardziej wydajną wyszukiwarkę jedną z trzech największych wyszukiwarek. Efektywność ROI był przez dobry rok do roku poziomie 43%. Obok Google, Bing wykazały wzrost o 24% w poszukiwaniu reklamy ROI. Jednakże, Yahoo spadły o jej 8% zwrotu z inwestycji w ciągu roku. Według WebVisible, Google ma najwyższy wskaźnik kosztu Kliknij wśród wyszukiwarek po Bing, która jest wskaźnikiem jakości kliknięć. Jednak Bing przyniósł najwyższy klikalności dla małych przedsiębiorstw.

Reklamodawcy Online Zmniejszenie wydatków na zintensyfikowanie konkurencji; jest wyraźne wskazanie Szukaj wydatków na reklamę stabilizuje się. Jednak wpływ kryzysu na reklamę w internecie jest znaczny zarówno ze względu na mniejsze i większe przedsiębiorstwa zmniejszyły swoje wydatki. Małe firmy obniżyły swoje wydatki o 41% od Q2 2008 Q2 2009, natomiast większych reklamodawców zmniejszyć swoje wydatki o 22%. Jednakże reklamodawcy od średnich przedsiębiorstw były w stanie zwiększyć swoje wydatki o 5% w wyszukiwarkach, w przeciwieństwie do małych i większych reklamodawców biznesowych.

Ogółem wydatki w wyszukiwarkach upadło o 21% w 2 kwartale 2009 roku, ale zwrot z inwestycji wzrósł o 17% w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. Jednak w porównaniu ze Q1 2001 r. było to spadła tylko o 3% podczas gdy ROI wzrosła do 129% ze 117%.

Reklamodawcy Taking a Chance, jedną z trzech największych wyszukiwarek Bing pokazuje zgodne zdobyć chociaż małe udziały w rynku miesiąc ponad miesiąca rzuca negatywne tendencje wzrostu Microsoft Live Search. Według comScore, Bing doświadczonych 6% wzrostu w ciągu miesiąca miesięcy (listopad-Paź 2009) w akcji poszukiwania wśród 10 największych wyszukiwarek i stały się ważniejsze w rynku wyszukiwań. Zauważywszy to, reklamodawcy szybko zmienił preferencje budżetów na reklamę. Google stracił 5% udziału wydatków na reklamę podczas Q3 2009 w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego. W tym samym czasie, Bing zyskał 2,9% punktów.

Wydaje się, reklamodawcy są eksperymenty z Bing na koszt Google i Yahoo, by sprawdzić jakość Bing jako platforma reklamowa. Możliwe jest, że reklamodawcy zakładami akcji coraz wyszukiwania Bing. Jednak będzie to zbyt wcześnie, aby powiedzieć, że Bing zyskuje kosztem Google i Yahoo.

Marvist jest profesjonalną firmą świadczącą profesjonalne usługi seo seo dla małych i średnich organizacji w celu zwiększenia skali rankingu wyszukiwarki internetowej, płacić za zarządzanie kliknij, aby pomóc firmom w celu zwiększenia sprzedaży online oraz poprawa ich rentowności. Marvist została założona w 2005 r. i został szybko rozwijającym się od tamtego czasu i teraz ma klientów w 11 krajach w tym USA, Kanada, Wielka Brytania, Hiszpania, Japonia, Australia i Nowa Zelandia.

No comments:

Post a Comment