Saturday 21 January 2012

Vintage na eBay - najlepiej sprzedających się książek na święta

Dying wiedzieć, co hot-sprzedaży w serwisie eBay katalogi są teraz? Ja tez. To dlatego użyłem mojego eBay narzędziem badania rynku dziś rano aby dowiedzieć się co mam trzymam oczy otwarte.

Od kiedy hit sezonu wakacyjnego, patrzyłem na książki na urlop wszystkich rodzajów, i był zadowolony, że znalazłem trochę skarb, który zwiększy własne zyski eBay nie tylko tego roku, ale w przyszłym roku też. (I jeszcze jedno, aby sprawdzić z mojej listy na następny sezon.) Jeśli na poszukiwania Vintage Books sprzedać na eBay, mam ładny prezent dla Ciebie. Ta mała Golden Nugget może oznaczać schludny zysk za rok czy można dostać się w ręce kilka nadchodzących lat.

Zarezerwuj najlepiej sprzedających się jest w rzeczywistości Vintage Katalog

Kiedy nie moich badań, badane książek z Solstice, Boże Narodzenie, Chanuka, i Kwanzaa. Ale jeden element przyćmił wszystkie inne. Przyznaję, że był nieco zaskoczony tym, co znalazłem. Myślałem że to będzie vintage kopię klasycznej opowieści od gdy byłem dzieckiem, jak to było Night Before Christmas lub Rudolfa czerwononosy Renifer. Ale, no. Było (nigdy guess), .. Sears Roebuck Katalog Boże Narodzenie z 1950 i 1960.

153 katalogi były notowane na eBay w ciągu ostatnich trzydziestu dni, a 73% z nich sprzedać. Cen, średnio wynosi około 45 dolarów każdy. I kopali głębiej i znaleźć jakieś ciekawe wiadomości. Wszakże licytacji stało, 1943 Lista Wish Sears Katalog (176 stron) miał cena sprzedaży 305 dolarów. Następnie gęsty 1952 vintage katalog (439 stron) miał cenę sprzedaży 255 dolarów na eBay.

Ten katalog Vintage będzie iść na odległość z Sprzedaż na eBay

Nie wiem wy, ale Chciałbym kilka tych vintage katalogi sprzedać teraz. I mam dobrą wiadomość w tym względzie, zbyt. My rynku HammerTap narzędzie badania wykazały, że same katalogi nie tylko, jak w zeszłym sezonie. Wiesz co to znaczy? Należy się spodziewać, ta tendencja utrzyma się przez co najmniej kolejny rok!

Jeśli jesteś zainteresowany sprzedażą Vintage Books, lub jeśli tylko mają skrzynek starych katalogów w garażu lub na strychu, użyj narzędzia badania rynku, jak HammerTap do chwastów przez nich dowiedzieć się, które z nich są warte najwięcej. W międzyczasie prowadzi poszukiwania Katalog Christmas Sears lub dwa - a następnie wykonaj kilka prostych rzeczy, aby zwiększyć swoje zyski.

Na przykład, bliżej do moich badań Katalog pokazał mi, że gdybym to słowo w moim Roebuck tytuł, można zwiększyć ceny sprzedaży od 45 dolarów do 96 dolarów - to 50 $! Ponad dwukrotnie zysku. Nie tylko, ale jeśli zawiera słowa Roebuck, Mam 100% szans na sprzedaż.

To tylko jeden grot z badań HammerTap rynku, które pomogą Ci większe zyski w serwisie eBay. Happy sprzedaży!

No comments:

Post a Comment