Monday 23 January 2012

Jak recesji inspiruje innowacji

I, jak wiele innych w ostatnim czasie ofiarą kryzysu kredytowego. Nic nowego, że wiem, w? Przez wiele miesięcy szukałem że nieuchwytny pracy, agencja po agencji mówiąc, przepraszam, ale nie ma żadnych ofert pracy. A, przepraszam, ale nie masz odpowiedniego doświadczenia. A najgorsze, sorry, ale jesteś ponad zakwalifikowana do miejsc mamy w tej chwili! Ponad wykwalifikowany, co dokładnie było w zdobywaniu kwalifikacji punkt wtedy, zapytałem? Zgodnie z doświadczonych, jak zdobyć doświadczenie, jeśli nikt nie będzie mnie zatrudnić? Około 2,5 milionów osób te same trudności, dzisiaj, w samej tylko Wielkiej Brytanii!

Teraz zamiast się poddawać i przyjmująca porażka I udręczone mój mózg inspiracji. To nie tak nie miałem czasu na moje ręce odzwierciedlać! To wtedy postanowiłem stworzyć stronę internetową. Tak więc z małą pomocą mojego brata, który właśnie tak dzieje się tworzeniem stron internetowych, szczęście wiem, home4eco powstał. Zdałem sobie sprawę, że nie było recesji, która powinna się niepokoić, ok w krótkim okresie jest to najbardziej paląca kwestia.

Jednakże daleko ważniejsze i z perspektywą znacznie większych globalne implikacje, mnie olśniło że zmiany klimatyczne co naprawdę ważne. Wierzę, że zmienia nasz sposób przeżywania naszej codzienności możemy mieć olbrzymi wpływ redukcji emisji gazów i spowolnienia szkody wyrządzone naszego środowiska. Home4eco ma zapewnić ludziom przyjazne dla środowiska alternatywy, tak jak mogą zmniejszyć emisję dwutlenku węgla.

Jeśli nie to niefortunne miejsce znalazłem się w, pozostawania bezrobotnym w naszej najgłębszej recesji od World War 2, to jestem pewien, że nigdy nie było inspiracją do opracowania tej firmy. Tak więc, zamiast utrudniać mnie, kryzysu kredytowego zachęca mnie do rozwoju i innowacji. Teraz jest czas dla ludzkiej inteligencji i determinację zabłysnąć!

No comments:

Post a Comment