Sunday 25 December 2011

The Mighty Ugg Boot - możemy się oprzeć?

Obecnie są niemal tak powszechne, jak gołębie, idąc przez centrum Leeds na ten mróz zimowy dzień muszę liczyć co najmniej 30 par Ugg Boots zakładanie nogi kobiety (i 1 mężczyzna) wszystkich grup wiekowych, na różnych stylach i kolorach. W chłodniejszych miesiącach niesławny owczej wełny pokryte boot wydaje się, mogłaby być jednym z najlepszych wynalazków w historii, jeśli ich popularność jest coś, aby przejść przez.

Teraz jestem naprawdę rzuca się to oświadczenie jako pytanie, ponieważ jestem jednym z pozornie niewielka liczba kobiet, które nigdy nie posiadał pary Uggs. Tak, i do dziś nigdy nie próbował nawet na parze. Ale jest zaangażowany w sprzedaż butów online i widząc z pierwszej ręki, ile par na półkach każdego miesiąca (z Anglii i doświadczają jej najzimniejszym blip od 1981 roku podobno) Niedawno się zadać sobie pytanie, dlaczego jeszcze nie wyskoczyło wagon Ugg, a co nie byłem brakuje na?

Ugg stylu boot pochodzi albo Australia i Nowa Zelandia (jest debata na temat tego, jakie państwo) i został pokazany na nogi piloci już w czasie I wojny światowej Od tego czasu również noszony przez kombajny owiec w Australii i utrzymać stopy surferów i pływaków ciepło, gdy z wody, w różnych krajach. Właściwości izolacyjnych co pozwala owczej są buty do utrzymania stóp Toasty ciepłe przed żywiołami; włókien kędzierzawy ich okładziny utrzymać stopy w temperaturze ciała, pozwalając powietrzu krążyć stóp. Więc nie jest oczywiście mądre nauki do tego obuwia, a mam tu na myśli nie może być bardziej atrakcyjną alternatywą dla 3 pary skarpetek noszę pod moim kalosze w tym tygodniu ..

Więc wziąłem się do miasta, i nie trzeba chodzić daleko, aż natknąłem się na sklep wyświetlania Uggs w oknie. Wewnątrz Podszedłem do stoiska, gdzie wiele inaczej zaprojektowany buty stały, jednak wszystkie rozpoznawalne jako Uggs z marką etykiecie z tyłu pięty. Podniosłem kilka stylów, łapa różnych materiałów i umocowania oraz biorąc pod uwagę, gdybym poszedł do klasycznego stylu pójdę na krótki lub wysoki? Black, Tan lub Brown? Tyle podejmowanie decyzji! Ale najlepszy kawałek był, kiedy rzeczywiście próbował parę butów - i na czasie pięść czuli, co wełny merynosa Owce "poczułem się jak na boso. Jak mogłam odmówić mojej tootsies tego snu uczucie do tej pory? - Czułem się jak 10 małych zające przyszedł i usiadł się wokół każdej stopy, dając mi swoje ciepło i łaskotanie palcach z miękkim futrze!

I to było to, myślę, wreszcie wydane w miłości Uggs i jestem rozważa zakup online pair tym tygodniu. Muszę przyznać, że nie skrzywić się nieco na metki - około 200 zł dla stylu Classic Tall, mam zamiar zrobić swoje badania w podobnej marki, które poszły z wełny pokryte buty zimowe pierwszy. Ale tym momencie moje nogi wspólne z parą dzisiaj Uggs nie mogą być łatwo dopasowane i mogą już kupić w marki, bezradny z tym walczyć więcej.

Szukasz idealnej pary obuwie damskie rozmiar 8? Mamy ogromną gamę stylów i mód, wszystko do przeglądania w 1 miejscu! Odwiedź ladiesshoessize8.

No comments:

Post a Comment