Tuesday 23 August 2011

Web Based Marketing Email Software vs e-mail Marketing Services

Masz zaprojektowane e-mail kampanii marketingowych. Teraz musisz wybrać najlepsze narzędzie pomagające w realizacji kampanii. Istnieją dwa popularne narzędzia. W zależności od celów marketingowych i celów firmy w domu pomocy technicznej oraz rozmiar listy abonenta lub list warto rozważyć zakup pakietu e-mail marketingu. W przypadku zakupu własnego pakietu oprogramowania e-mail marketingu będziesz musiał zainstalować oprogramowanie na komputerze. Innym rozwiązaniem e-mail marketingu należy zbadać to internetowy oparty na rozwiązanie e-mail marketingu, które można uzyskać za pośrednictwem różnych internetowych dostawców e-mail marketingu za miesięczną opłatą.

Są zalety i wady zakupu e-mail marketingu i oprogramowania do zapisywania się do dostawcy usług poczty elektronicznej na stronie internetowej oraz marketingu usług.

Jeśli abonament obejmuje usługę internetową e-mail marketingu można uniknąć początkowe koszty zakupu oprogramowania, e-mail marketingu i bieżących kosztów instalacji, aktualizacji i utrzymania oprogramowania. Nie musisz martwić się o tworzenie kopii zapasowych danych. Internetowych e-mail marketingu usługodawcy zajmie się wszystkim, że w zamian za miesięczną opłatę.

Opłata miesięczna zależy od usługodawcą internetowym w oparciu e-mail marketingu, ale opłaty są zazwyczaj rozsądne, począwszy od około 20 dolarów miesięcznie e-mail marketingu dla małych (500 lub mniej abonentów i jednej listy). Z drugiej strony bezpośrednich kosztów na zakup własnego oprogramowania e-mail marketing może być aż 500 dolarów lub 1000 dolarów w zależności od złożoności pakietu wybrać.

Dostawców internetowych e-mail marketingu oferują różne plany i funkcje. Możesz wybrać dostawcę i plan na podstawie, których potrzebujesz, budżetu za miesięczną opłatę, a przede wszystkim zaufanie, które w dostawcę.

Nie ważne jak niska opłata miesięczna nie będziesz musiał się dobrą decyzję biznesową, jeśli wybrałeś plan, który nie oferuje funkcje niezbędne do sprawnie i skutecznie uruchomić internetowych kampanii e-mail marketingu.

Po zidentyfikowaniu kilku dostawców internetowych e-mail marketingu, którego plany spełnić Twoje potrzeby badawcze wiarygodność dostawców. Istnieje kilka prostych kontroli: Jak długo dostawca prowadzi działalność, jak wielu klientów nie muszą się, jaki jest ich gwarancji na dostępność on-line, czy mają zwolnienia i powrót do serwerów, jaki rodzaj pomocy technicznej i technicznych nie dostawcy?

Abonament tylko z dostawcami, którzy gwarantują one on line 99% czasu i 24 / 7 użytkowników i wsparcie techniczne. Nie ma nic bardziej frustrującego niż konieczność materiałów marketingowych gotowy do pracy tylko do odkrycia internetowych dostawca e-mail marketingu jest off-line lub występuje problem techniczny w swój koniec i nikt pomóc w rozwiązaniu problemu.

Ocena całkowitych kosztów i dostępne funkcje e-mail marketingu oprogramowania pakietów w porównaniu do kosztów i cechy internetowej rozwiązanie oparte e-mail marketingu. Określ, który najlepiej nadaje się do realizacji kampanii marketingowych firmy.

No comments:

Post a Comment