Friday 26 August 2011

Pokrowiec torby skórzane sprzedaż

W ubiegłym miesiącu I realistyczne miałem stracili na tyle możliwości sprzedaży, podczas gdy siedział na stacji kolejowej, czekając na lotnisku lub siedział na usługi.

My wyszukiwarki spółki do obrotu oznacza, że ​​mam stale podróżuje po całym kraju, z jednego spotkania na drugie i spędziłem wiele godzin oczekiwania na pociąg lub samolot, który został opóźniony. Zwykle mój czas spędzony jak większość, z nosem w gazecie lub pisania notatek na moim laptopie

W zeszłym miesiącu zainwestowała w nową torba ze skóry i skóry przewoźnik zależności od mojego klienta Office Nut, to otwiera mi się w zupełnie nowe standardy w sieci. Pytasz: jak może torba skóry lub przewoźnika skórzany garnitur Ci sieci? Dobrze czytać i pozwolę wam na mój mały sekret?

Piątkowa noc siedział na stacji Euston z dwóch godzinnym opóźnieniem z powrotem do Manchesteru, niezwykle zdecydowałem się pójść do baru i dostać się na dużą szklanką wina (to był piątek po wszystkich). Siedziałem sobie przy stole, gotowy, aby mój laptop się, gdy pan obok mnie skomentował mój garnitur przewoźnika skóry i zapytał, gdzie kupił go od.

Przed wiedział oboje na głębokie rozmowy o tym, dlaczego byliśmy siedział na stacji kolejowej na piątkową noc, jak oboje mamy nasze własne przedsiębiorstwa i że chce poprawić wydajność swojej stronie internetowej, na stronach internetowych. Nie mogę go wiedząc, że jestem pełnowartościowy, aby firma potrzebuje analizy i kupił na moich usług. Wizytówki były wymieniane przed wyruszeniem na pociągach, nazwał tydzień po, a teraz jest jednym z moich klientów!

Teraz nie siedzieć na stacji kolejowej lub lotniska z głową w gazecie, jestem stałym poszukiwaniu nowych możliwości biznesowych ze wszystkich garniturów innych czekając wrócić do domu.

Tak więc morale historia, inwestować w skórzane lub skórzane Pokrowiec Suit ciężarowy z officenut, skorzystaj z podróży do sieci i otworzyć nowe możliwości biznesowe!

No comments:

Post a Comment