Tuesday 29 May 2012

Nie zakupów hurtowych List z Ebay

Zauważyłem ostatnio są zupełnie kilka list w dużych przedmiotów ilości różnego rodzaju notowane na ebay jak 0,99 dolarów lub 1,99 dolarów. I ostatnio podjąć jedną z xbox360 lista hurtowych myśli, ponieważ jest sezonem urlopowym, mogłem zrobić kilka dolców xbox360 handlu w serwisie eBay.

Chcesz wiedzieć, jak zrobiłem? To było oszustwo. Sprzedający wysłał mi listę ponad 50 w dużej ilości dostawców, którzy posiadali xbox360. Niektórzy mieli stronie internetowej i wielu po prostu numer telefonu.

Powiem ci, że żaden z operatorów świadczących usługi hurtowe były prawdziwe w dużej ilości dostawców. Najbardziej niezwykła część została przez niektóre badania, znalazłem aukcji ebay sprzedawca swojej stronie jako źródło w dużych ilościach na liście on sprzedał mi.

Oto dlaczego miałbym nie były one właściwe w dużej ilości dostawców. Po pierwsze, muszę powiedzieć, chociaż miałam listę około 50 operatorów świadczących usługi hurtowe, większość przylega były martwe. Jestem tylko w stanie połączyć około 10 z nich. Prawie wszystkie z tych operatorów świadczących usługi hurtowe listy albo mają stronie internetowej, że nie udało lub nie istnieje, lub numer telefonu nie było zasadne.

1) jeden w dużej ilości dostawców, którzy stronie internetowej nawet nie pozwala mi poznać ceny były marketingowych bez mi daje 24,99 dolarów na dostęp do cennika.

2) Inne ceny dostawcy ich Xbox360 tak ogromne, że będę lepiej zakup Xbox360 w punkcie sprzedaży detalicznej sklepu.

3) W niektórych badań, znalazłem ogromny dostawców naprawdę hurtowników, którzy już zweryfikować się kosztów z kolei odsprzedaje go do mnie.

4) dotarłem do innego dostawcę, który wygląda na średniej wartości pieniężne, ale gdy spytałem o smaku i chciałbym kupić ją na próby, powiedzieli mi, że nie było opłacalne. Ich osoby obsługi klienta był niegrzeczny i nie reaguje na moje e-maile, a 90 procent czasu, nie mogłem ich połączenia. Im na pewno nie działa na nie zajmuje się ktoś, kto nie posiada ich klientom.

Odkryłem mojej lekcji i zdecydowanie nie idzie do zakupu hurtowego przedmiotów w serwisie eBay po raz kolejny. Zrobiłem jednak po wielu prestiżowych zapytania znaleźć rootage mam nadzieję, że i ma ogromną sprawozdanie

No comments:

Post a Comment