Friday 16 September 2011

Build Oferta Site & Get Udane Online Obsługi Klienta

Nawet najlepsze pomysły biznesowe, ponieważ nie trzeba zakresie obsługi klienta. Biuro Obsługi Klienta sieci szkieletowej i punkt wyjścia dla wszelkich biznesu. Jak się masz sukces? Po online, pewne rzeczy, które należy pamiętać, tak aby Marketing internetowy będzie udany. Jeśli przypomnieć, te szczegóły, okaże się, że i potencjalnych klientów są o wiele szczęśliwsi i masz sukces Twojej firmy w Internecie.

Wiadomość

Jedną z pierwszych rzeczy, które należy pamiętać, jak ważne w przypadku gdy nie dochodzi do marketingu internetowego. Jeśli nie masz kamery i będziesz mógł rozmawiać z ludźmi twarzą w twarz z ludźmi, fakt, nie wiem, czy rzeczywiście istnieje, czy nie. 3 kluczowych czas, gdy trzeba komunikować się z Klientem.

Get porządku - Nawet jeśli wiesz, że osoba ta otrzymała potwierdzenia zamówienia kupon strony, niech wiedzą, że otrzymasz swoje zamówienie i podziękować im za to.

Aby Gruzji - Niech klient wie, kiedy ich celem jest zanurzona. Będą to doceniam.

Follow up - Jeśli śledzenie zleceń za pośrednictwem kuponu stronie internetowej wysyłki, wyślij e-mail osobie i upewnić się że ta część nie została zatwierdzona, a jeśli są spełnione.

Kolejną rzeczą do zapamiętania jest to, że ludzie nie mogą usłyszeć sarkazm w wiadomości e-mail. Nie wysyłaj im niczego, co mogłoby być niewłaściwie, ponieważ nie chcą stracić klientów z powodu nieporozumień.

Oto kilka innych sposobów na komunikację z klientami:

komentarze Blog - Jeśli autor komentarza na swoim blogu, odpowiada na nie. Metody tych ludzi wie, że otrzymane uwagi i że masz je przeczytać. Nawet, jeśli nie zgadza się z co mówili, błogosławi im dokonywania komentarz.

Komentarze Księga gości - Należy również odpowiedzieć na komentarze gości książce. Znowu to pokazuje, że ludzie ci zależy, a Ty przeczytałeś uwag.

Odpowiadanie komentarzy nie może wydawać się to wielka sprawa, ale to jest. Dlaczego? Bo ludzie wiedzą że gdy firma odpowiada na uwagi, które nie mają wartości pieniężnej, to więcej niż prawdopodobne, aby reagować, gdy mają pytanie lub problem z ich kolejności.

Podziękowania

Niektóre coś innego, że trzeba zrobić aby klienci mogli wiedzieć, że ich oceny. Ludzie lubią, wiedząc, że są one cenione i że nie są tylko kolejnym klientem, dla Ciebie. Ktoś, o których mowa kogoś do kuponu stronie? Niech wiedzą, że jego oceny, wysyłając je na kuponie.

Przetwarzanie

Ostatnią rzeczą, należy pamiętać, do obsługi osób, które mają być doceniony gdy masz do czynienia z witryny internetowej kuponu. Chcesz, aby traktować je z szacunkiem i z takim samym szacunkiem, które traktowane są z klientem, który rozmawiasz osobiście.

Przypomnijmy - Po kontaktach z klientami w internecie, nie słyszą, co oni mówią i nie można zobaczyć, co się uśmiechnął. Ale oni wiedzą, że podczas reakcji na te uwagi, i traktuje je dobrze, że Ciebie i Twojej firmy jest dobra do komunikowania się i co mają zamiar się zająć odpowiedni sposób.

Sprawdź Build Oferta serwisu Software Live Demo i twoje marzenie. Nie przegap, aby BACS @ 99 $. Jego Oferta ograniczona czasowo.

No comments:

Post a Comment